Alla inlägg under december 2014

Av Evelina Boman - 29 december 2014 00:26

Idag gjorde jag fransar hos Chrilles tremänning Anjelica. Fick nämligen i julklapp av honom. Blev iallafall skitnöjd!

kursiv text bilderna är tagna med telefon.

Nu väntar sängen och jag ska sova som en prinsessa (inte sovit hemma sen natten till tisdag) godnatt / Evelina.

Av Evelina Boman - 27 december 2014 23:02

                     

Alla bilderna är tagna i Hällsingland.


Nu ska jag ta det lugnt och mysa med mina girls. Kramis /Evelina. 

Av Evelina Boman - 25 december 2014 21:25

Idag gick jag, min faster och familjen på bio. Sune i fjällen. Helt underbar, den är verkligen rekomenderad!


Bilder tagen från google.

Bilder tagna med mobilkameran. / Evelina

Av Evelina Boman - 24 december 2014 18:31

Istället för att skriva massa skit blir det bilder på dagen.


Promenad i vackra Edsbyn.

                                 


Sen blev det Kalle Anka och julklapps öppning.


                 


och mina julklappar.


   

300kr

 

5 par trosor.

 

Bio scheck.

 

Smink borstar.

 

Tandbosrstar.

 

Armband.

 

Flera smink bosrtar.

 

Mys strumpor.

 

Kjol.

 

2st böcker.

 

Handkräm.

 

Pappers ros.

 

The body shop box. 

 

 

Presentkort.

 

Hårsnoddar.

 

Klocka.

 

Dusch prylar.

 

sockar.

 

långärmad mys tröja.

   

Edsby tröja 

     

Tröja och Jeans.

 

Hoppas ni alla har haft en trevlig jul och att den fortsätter så. Nu blir det Sune i Grekland, skrapa lotter och äta lite kex och ost och bara njuta. puss /Evelina.

 

Av Evelina Boman - 23 december 2014 21:21

De går åt helvete men man har iallafall något och göra.

Och vet ni? Jag fick en tidig julklapp idag av mamma och pappa och jag har tjatat om den sen 2010 ungefär. En nuy Edsby-tjocktröja.

Av Evelina Boman - 23 december 2014 14:00

Nu till juletid bär de av uppåt i landet. kanske inte så långt upp men de är ändå lite skönt att komma iväg med familjen och bara umgås och ha de trevligt.

Sitter i bilen så de blev en kass telefonbild och ett kort inlägg.

Av Evelina Boman - 21 december 2014 23:54

Ledsen för det korta avbrottet. Stressade hela dagen i fredags och sen var jag ute med kompisar på kvällen. Igår åkte jag ner på stan med familjen och handla julkläder till julafon. Blev ett par jeans och en tröja, kanske inte så festligt men men. 

Idag var tanken att jag först skulle övningsköra med pappa och sen iväg på namngivning av mitt lilla kusinbarn som nu är namngiven Sally. Men pågrund av massa krongel igår/inatt så blev det bara iväg på namngivningen. 


Men nu ska jag krypaner i sängen bredvid Chrille och sova. Godnatt!/Evelina.


 

Jag vill ha snö nu! Bild tagen från förra året.

Av Evelina Boman - 21 december 2014 23:02

Julrevyn på Lillhagsskolan.


                                               


Talangtävling i Gävle mellan alla dom komunala gymnasieskolorna. (Borgis, Vasa och Polhem)

 




     

 

Petter från idol.

P      

 


Presentation


Evelina Boman
18år
Går andra året på gymnasiet och jag läser SamMedia på Borgarskolan i Gävle.
Här skriver jag om allt möjligt från min vardag till mina tankar + massor av bilder fotad av mig med min Canon EOS 1100D.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Följ mig på Instagram!

Instagram

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Översättning

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards